Psychoterapeuta Małgorzata Rudnik-Woźniak

Wykształcenie:

2020-2024

Uniwersytet SWPS                   

Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS

 

23.05.2009-28.03.2010

Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej

Kurs Podstawowy Psychoterapii Systemowej Indywidualnej i Rodzinnej

 

2001 – 2006                       

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Wydział Nauk Społecznych, kierunek: psychologia, 

specjalizacja: psychologia kliniczna

 

Szkolenia w ramach Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS pod kierownictwem dr hab. Agnieszki Popiel i dr Ewy Pragłowskiej:

Psychopatologia zaburzeń wg ICD i DSM, podstawy farmakoterapii; SCID.

Zaburzenia lękowe- Fobie: proste, napady paniki, fobia społeczna u dorosłych, dzieci i młodzieży. Zaburzenie lękowe uogólnione.

Zaburzenia osobowości- psychopatologia, diagnoza i terapia poznawczo-behawioralna, SCID II.

Zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne.

Techniki poznawcze i doświadczeniowe w modyfikacji schematów. Uważność i współczucie.

Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń nastroju: depresji, dystymii i zaburzeń dwubiegunowych.

Techniki relaksacyjne.

Techniki terapii poznawczej.

Terapia behawioralna.

Terapia poznawczo-behawioralna zaburzenia osobowości z pogranicza.

Terapia poznawczo-behawioralna uzależnień.

Terapia par i rodzin.

Terapia schematu.

Terapia poznawczo-behawioralna schizofrenii.

Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń potraumatycznych (PTSD, cPTSD).

Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń seksualnych.

Zaburzenia eksternalizacyjne u dzieci i młodzieży, zaburzenia kontroli impulsów u dorosłych, ADHD u dorosłych.

 

Pozostałe szkolenia i konferencje:

26.04.2024

Terapia ACT dla zamartwiania się, ruminowania i obsesji

22.03.2024

Psychoterapia dzieci i młodzieży z uwzględnieniem czynnika środowiskowego

Specyfika pracy poznawczo-behawioralnej z pacjentem ze schizofrenią

Zaburzenia pod postacią somatyczną- terapia poznawczo-behawioralna

24-25.02.2024

Konceptualizacja w terapii poznawczo-behawioralnej – zagadnienia ogólne i praktyczne zastosowanie sformułowania

29.01.2024

Jak budować strategie radzenia sobie z osiowymi objawami ADHD i ASD?

12.01.2024

Kontekstualna terapia schematów. Sposób na funkcjonalne wzmocnienie Zdrowego Dorosłego

08.01.2024

Skuteczna praca z ASD i ADHD- jak ją prowadzić, planować i naprawiać, to co nie działa

14.12.2023

Leczenie dzieci dotkniętych przemocą z uwzględnieniem metody przedłużonej ekspozycji

ADHD i ADD- co badania i aktualna wiedza naukowa o tym mówią?

22.11.2023

ADHD i ASD- na czym polega dobra psychoedukacja dorosłych klientów

27.10.2023

A co, jeśli psychoterapia nie działa lub szkodzi?

26.10.2023

Psychoterapia poznawczo-behawioralna dla pacjentów ze skłonnościami samobójczymi

08.10.2023

Terapia ADHD u osób dorosłych

19-21.10.2020

 

Ogólnopolska Konferencja „Dziecko pokrzywdzone przestępstwem”

6-7.06.2020                       

Stosowanie 4-cyfrowego Kwestionariusza Diagnostycznego FASD w praktycznej, ilościowej diagnostyce zaburzeń ze Spektrum Poalkoholowych Wrodzonych Zaburzeń Rozwojowych w zespołach Interdyscyplinarnych

08.10.2019

Diagnoza i terapia zaburzeń zachowania u dzieci i młodzieży – zachowania opozycyjno-buntownicze, zachowania dyssocjalne, zachowania agresywne, Wrocław

27-28.02.2010, 24-25.04.2010                   

Szkolenie z zakresu podstaw diagnozy neuropsychologicznej pt. „Mózg a człowiek”,  Czeladź (40 godzin)  

11.2009-4.2010                

Praca z dziećmi z Alkoholowym Zespołem Płodowym, Warszawa (120 godzin)                      

2008-2021

Udział w konferencjach, szkoleniach, webinarach z zakresu diagnozy i terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ADHD, FAS, z zakresu neuropsychologii, suicydologii, integracji sensorycznej, uzależnień u dzieci, wzmacniania kompetencji rodzicielskich.