Wykształcenie:
2020-2024
Uniwersytet SWPS
Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS
23.05.2009-28.03.2010
Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej
Kurs Podstawowy Psychoterapii Systemowej Indywidualnej i Rodzinnej
2001 – 2006
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Wydział Nauk Społecznych, kierunek: psychologia,
specjalizacja: psychologia kliniczna
Szkolenia w ramach Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS pod kierownictwem dr hab. Agnieszki Popiel i dr Ewy Pragłowskiej:
Psychopatologia zaburzeń wg ICD i DSM, podstawy farmakoterapii; SCID.
Zaburzenia lękowe- Fobie: proste, napady paniki, fobia społeczna u dorosłych, dzieci i młodzieży. Zaburzenie lękowe uogólnione.
Zaburzenia osobowości- psychopatologia, diagnoza i terapia poznawczo-behawioralna, SCID II.
Zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne.
Techniki poznawcze i doświadczeniowe w modyfikacji schematów. Uważność i współczucie.
Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń nastroju: depresji, dystymii i zaburzeń dwubiegunowych.
Techniki relaksacyjne.
Techniki terapii poznawczej.
Terapia behawioralna.
Terapia poznawczo-behawioralna zaburzenia osobowości z pogranicza.
Terapia poznawczo-behawioralna uzależnień.
Terapia par i rodzin.
Terapia schematu.
Terapia poznawczo-behawioralna schizofrenii.
Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń potraumatycznych (PTSD, cPTSD).
Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń seksualnych.
Zaburzenia eksternalizacyjne u dzieci i młodzieży, zaburzenia kontroli impulsów u dorosłych, ADHD u dorosłych.
Pozostałe szkolenia i konferencje:
26.04.2024
Terapia ACT dla zamartwiania się, ruminowania i obsesji
22.03.2024
Psychoterapia dzieci i młodzieży z uwzględnieniem czynnika środowiskowego
Specyfika pracy poznawczo-behawioralnej z pacjentem ze schizofrenią
Zaburzenia pod postacią somatyczną- terapia poznawczo-behawioralna
24-25.02.2024
Konceptualizacja w terapii poznawczo-behawioralnej – zagadnienia ogólne i praktyczne zastosowanie sformułowania
29.01.2024
Jak budować strategie radzenia sobie z osiowymi objawami ADHD i ASD?
12.01.2024
Kontekstualna terapia schematów. Sposób na funkcjonalne wzmocnienie Zdrowego Dorosłego
08.01.2024
Skuteczna praca z ASD i ADHD- jak ją prowadzić, planować i naprawiać, to co nie działa
14.12.2023
Leczenie dzieci dotkniętych przemocą z uwzględnieniem metody przedłużonej ekspozycji
ADHD i ADD- co badania i aktualna wiedza naukowa o tym mówią?
22.11.2023
ADHD i ASD- na czym polega dobra psychoedukacja dorosłych klientów
27.10.2023
A co, jeśli psychoterapia nie działa lub szkodzi?
26.10.2023
Psychoterapia poznawczo-behawioralna dla pacjentów ze skłonnościami samobójczymi
08.10.2023
Terapia ADHD u osób dorosłych
19-21.10.2020
Ogólnopolska Konferencja „Dziecko pokrzywdzone przestępstwem”
6-7.06.2020
Stosowanie 4-cyfrowego Kwestionariusza Diagnostycznego FASD w praktycznej, ilościowej diagnostyce zaburzeń ze Spektrum Poalkoholowych Wrodzonych Zaburzeń Rozwojowych w zespołach Interdyscyplinarnych
08.10.2019
Diagnoza i terapia zaburzeń zachowania u dzieci i młodzieży – zachowania opozycyjno-buntownicze, zachowania dyssocjalne, zachowania agresywne, Wrocław
27-28.02.2010, 24-25.04.2010
Szkolenie z zakresu podstaw diagnozy neuropsychologicznej pt. „Mózg a człowiek”, Czeladź (40 godzin)
11.2009-4.2010
Praca z dziećmi z Alkoholowym Zespołem Płodowym, Warszawa (120 godzin)
2008-2021
Udział w konferencjach, szkoleniach, webinarach z zakresu diagnozy i terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ADHD, FAS, z zakresu neuropsychologii, suicydologii, integracji sensorycznej, uzależnień u dzieci, wzmacniania kompetencji rodzicielskich.